יום שישי, 23 באוקטובר 2015

לכל שאלה תשובה...

 לכל שאלה תשובה...

באופן שיגרתי ומול הלקוחות שלנו אנו מקבלים עשרות שאלות, רובן הגיוניות לנו ודורשות הסבר והדרכה. מתוך השאלות הרבות ריכזנו כאן את אלו החוזרות על עצמן והחשובות ביותר על מנת שתלמדו להכיר את הכרטיס הדיגיטלי שלנו. אז בואו לקבל תשובות לשאלות הנפוצות, ואם ישנן שאלות נוספות שברצונכם לשאול ולקבל תשובות, אנא שילחו אותן דרך דף יצירת הקשר שלנו..

מה זה בכלל כרטיס ביקור דיגטלי ולמה הוא נקרא כך?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סוג של יישומון (אפליקציה) בעלת כתובת דף אינטרנט ייחודית מעוצבת ומותאמת לצפייה במכשירים ניידים. היישומון משמש ככרטיס ביקור לכל דבר, ונמצא על גבי המכשיר הנייד וניתן לשתפו ולשולחו לנמענים ולקבוצות באמצעות דוא"ל, SMS, WhatsApp, סריקת ברקוד ממכשיר למכשיר ועוד אפשרויות נוספות. ישנו מידע נוסף ומקיף מאוד על הכרטיס ברחבי האתר שלנו.
  

האם הכרטיס הדיגיטלי מתאים לכל מכשיר נייד?
כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו מתאים לכל מכשירי הסלולר החכמים (Mobile Smartphone). חווית השימוש בכרטיס הדיגיטלי טובה הרבה יותר במכשירים חכמים מהשנים האחרונות. זה נכון לגבי כל האפליקציות ולא רק זו שלנו. אנו כמובן מבצעים עידכונים ושינויים על מנת שכרטיס הדיגיטלי יותאם בצורה מושלמת לכל מכשיר חדש שיוצא לשוק הניידים.
  
למי הכרטיס מתאים ולמה אני צריך כזה?
כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו מתאים לכל עסק גדול או קטן, אירגון או חברה. אנו מבצעים התאמה אירגונית או שיווקית עסקית לנראות הכרטיס. ע"י כרטיס הביקור הדיגיטלי תוכלו להגיע לקהל יעד פוטנציאלי גדול בהפצה וויראלית ומהירה בעלויות נמוכות מאוד, תוך העברת מידע ותוכן שיווקי אודותיכם, וע"י כך לתת אפשרות ללקוחות ותיקים וחדשים להגיע אליכם במהירות בלחיצות כפתור מהנייד שלהם. הכרטיס נשמר אצל הלקוח שלך ומאפשר לו למצוא אותך בכל רגע נתון בקלות, תוך שימוש מהיר ויעיל בהתקשרות איתך במגוון אפשרויות. מעבר לכך, לכל מי שמחזיק את הכרטיס הדיגיטלי שלך יש אפשרות לשתף אותו גם עם אחרים וכן הלאה...עם הכרטיס אתם תיחשבו לחדשניים, ובפעם הבאה בה תגיעו לפגישה, לכנס, למפגש על כוס קפה עם לקוח או חבר, תוכלו במהירות וביעילות רבה להעביר לו כרטיס ביקור דיגיטלי מהנייד החכם שלכם אל הנייד החכם שלו, ולהיות חדשניים, עכשווים, מפתיעים ויעילים.
  
האם מקבל הכרטיס יכול לשמור אותו לרשימת אנשי הקשר שלו?
כן. הכרטיסים שלנו נשלחים ללקוחות שלכם באמצעות כמה וכמה אפשרויות שליחה. מי שמקבל את הכרטיס יכול ע"י לחיצה בכפתור מיוחד ובקלות לשמור את הכרטיס ופרטי השולח כולל קישור לכרטיס אל רשימת אנשי הקשר שלו בנייד. פרטי השולח כולל הטלפונים, המייל, האתר והקישור לכרטיס מוטמעים בקובץ מיוחד. ההחלטה על שמירה לאנשי הקשר הינה ע"י מקבל הכרטיס.
  
מה כולל הנושא העיצובי בכרטיס?
עיצוב הכרטיס ייחודי ומותאם לכלל עיצובי הארגון או העסק. הכרטיס יראה כחלק בלתי נפרד מהעיצוב והמיתוג שלכם. עיצוב הכרטיס כמו כל מיזם אינטרנטי הינו למעשה נקודת הממשק הכי נמדדת ונראית בין המבקר לעסק. המשתמשים בכרטיס אינם מודעים להתנהלות הטכנולוגית והם חשופים בעיקר לחזית הגרפית, זו שתקבע בסופו של תהליך: נשאר ומבצע פעולה, או הולך לחפש מקום אחר. יש לנו מגוון כרטיסים בעיצובים שונים ומגוונים המשמשים בהצלחה רבה את לקוחותינו ומהווים חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף לכל כרטיס ביקור דיגיטלי אנו מוסיפים פתיח מעוצב אשר מוסיף נראות רעננה ומקורית.
  
איזה כפתורים יהיו על הכרטיס?
מערך הכפתורים בחזית האתר משמעותי מאוד למי שמגיע אליו או שומר אותו. תהליך בחירת הלחצנים / כפתורים הינו גמיש וניתן לשינוי בכל זמן. כדאי מאוד להשתמש בכפתורים אשר להם ערך יחסי חשוב כמו חיוג בקליק, מסרון בקליק, ניווט מובנה בקליק, מעבר לאתר הבית ולרשתות החברתיות ועוד. המלצתנו היא להציב בחזית 6-8 כפתורים ראשיים וכמובן להיעזר בכפתורי תפריט הצד לטובת נושאים שיווקים, גלריות, סרטונים וכו'.
  
מה היתרונות העיקריים של הכרטיס הדיגיטלי?
היתרונות של הכרטיס רבים: זמינות מיידית אצל הלקוחות/חברים שלך, עיצוב מותאם לעסק ולשפה הגראפית, טלפון בקליק אחד, העברת מסרונים מיידית, ניווט לבית העסק יצירת קשר דרך מייל או טופס / לידים קישור לאתר, לפייסבוק, לגלריה, לסרטון וידאו ועוד, האפליקציה אינה מצריכה התקנה, חדשנות ומקוריות, בידול העסק שלך מאחרים, ברקוד אישי לסריקה הטמעה והעברה, שילוב הברקוד באמצעי השיווק, שילוב הברקוד במערך הדיוור שלכם, שיתוף ושליחה מהירים ממכשיר למכשיר, אפשרות לשילוב תוכן נוסף ומידע שיווקי, התאמה מושלמת לכל מכשירי הסלולר, יכולת בלתי מוגבלת לשיתוף הכרטיס בדרכים מגוונות ועוד...
  
איזה פעולות ניתן לבצע עם הכרטיס?
כרטיס הביקור הדיגיטלי הינו כלי שיווקי רב עוצמה. כל מי שהכרטיס אצלו יכול לבצע מספר לא מבוטל של פעולות בקליק אחד: חיוג בקליק, שליחת מייל בקליק, מסרון בלחיצה אחת, ניווט לבית העסק בלחיצה, צפייה בתמונות, קיצור הגעה לאתר הבית או לרשתות החברתיות ועוד...בנוסף, בצורה חכמה ופשוטה ניתן לשלוח ולהפיץ את הכרטיס ללא עלות וללא הגבלה. השליחה וההפצה אפשרית מכל מכשיר חכם לכל מכשיר חכם דרך: SMS, כתובת מייל, וואטסאפ, סריקת QR ממכשיר למכשיר. כמובן מומלץ בחום לשלב את הברקוד המצורף לכל כרטיס בכל המדיות השיווקיות שלכם :אתר, פייסבוק, חתימה דיגיטלית, ניוזלטרים ועוד. למעשה כמעט כל פעולה שניתן לבצע באתר רגיל, ניתן לבצע גם בכרטיס הדיגיטלי, רק שבכרטיס האפשרויות לשיווק והפצה רבות, זמינות ומיידיות.
  
האם הכרטיס יכול לשמש כמינסייט או אתר מותאם?
בוודאי, המבנה הרספונסיבי המותאם של הכרטיס למכשירי המובייל, נותן לו יתרון רב מאוד בתחום האתרים המותאמים. ע"י הטמעת קוד נוסף נוכל בקלות רבה להפוך את הכרטיס הדיגיטלי לאתר מותאם לניידים, למיניסייט שיווקי ועוד. במידה ויש לכם אתר שעדיין לא מותאם למכשירי המובייל, הפתרון שלנו יכול להיות לכם לעזר רב גם מבחינת הפונקציונאליות שלו וגם מבחינת העלות שהינה זולה יחסית לאתר מותאם שאתם חושבים להקים.
  
איך שולחים את הכרטיס ללקוחות שלי?
פשוט מאוד...בחלק התחתון השמאלי של הכרטיס ישנו ריבוע קטן, לחיצה עליו מביאה אל המסך את אפשרויות השיתוף הרבות: שליחת הקישור ע"י SMS מובנה, שליחת הקישור דרך תוכנת ה Whatsapp תוך אפשרות שליחה לקבוצת תפוצה שהכינותם מראש (לא קבוצה..), כך שברשימת התפוצה שלכם יתקבל הקישור באופן אישי. כמו כן ניתן לסרוק את הברקוד המובנה בכרטיס ממכשיר למכשיר. ישנה אפשרות נוספת לשלוח את הכרטיס לכל מייל (רצוי שהמייל ייפתח אצל הלקוח בנייד שלו).
  
איך שומרים את הכרטיס כאפליקיצה על מסך הבית?
ברגע שהלקוח או אתם מקבלים את ההודעה עם הקישור המצורף, פיתחו בלחיצה את הקישור. כאשר הכרטיס עולה על הנייד שלכם שימרו אותו אל מסך הבית שלכם. אייפון: על כפתור "הוסף למסך הבית" אנדרואיד: "כפתור ה3 נקודות" -שמור או הוסף למסך הבית. הכרטיס מטמיע עצמו אל מסך הבית שלכם עם תמונת אפליקציה ייחודית לכרטיס.
  
מה ניתן להציג בכרטיס הדיגיטלי?
טלפונים, כתובת דואר אלקטרוני, פקס, קישור אל אתר החברה, קישור לרשתות החברתיות, כתובת וניווט אל מיקום בית העסק, תוכן שיווקי, מוצרים חדשים, מבצעים, שעות פתיחה וסגירה ועוד.
   
האם הכרטיס הישן שלי כבר לא רלוונט יותר?
חשוב להבין. אנחנו בעיצומו של עידן דיגיטלי מתקדם, מתעצם ומשתנה כל הזמן. המהירות וההגעה הזמינה והמיידית אליכם ואל העסק שלכם חשובה מתמיד. מכשיר נייד חכם הינו צורך ולא מותרות. השימוש בכרטיסי הביקור ה"רגילים", אותם אנו מכירים כבר עשרות בשנים הולך ונעלם ככל שהמדיה הדיגיטלית צוברת תאוצה. המכשירים הניידים חכמים מתמיד, מהירים וזמינים מתמיד, ולכולם יש אותם. יכולות הכרטיס הדיגיטלי משתלבות מצויין עם תכונות הניידים החכמים. כרטיס הביקור הדיגיטלי משמש חלופה נדרשת וטובה הרבה יותר מכרטיסי הביקור הישנים, כמו גם שאר מוצרי הפרינט כמו עיתונים, דואר רגיל ועוד. ישנם עדיין כאלו ולא מעט המשלבים את הכרטיס הישן עם זה הדיגיטלי תוך הטמעת ברקוד QR (המסופק על ידנו באופן אוטומטי עם כל כרטיס) על גבי הכרטיס וכך ניתן להגיע דרך הכרטיס הישן אל זה החדש ע"י סריקה. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם העתיד בשיווק האישי והחברתי!
  
מה ניתן לעשות עם הברקוד האישי בכרטיס?
הברקוד הינו אמצעי שיווקי דיגיטאלי הנסרק ע"י אפליקציות סריקה הנמצאות כמעט בכל מכשיר "חכם". הסריקה המתבצעת מקשרת בין הברקוד לכרטיס הדיגיטלי שלכם. עם מסירת הכרטיס הדיגיטלי מאיתנו, ובמסגרת אמצעי השיתוף האחרים בו, מצורף ברקוד אישי מוטמע אוטומטית, וסריקתו כאמור מביאה אל הקישור לכרטיס. הברקוד נועד לשמש גם כאמצעי סריקה ממכשיר למכשיר, וגם בהעברה באיכות גבוהה לצורכי הדפסה, מיתוג, וניתן לשלוח קישור באופן אוטומטי לכל מי שמבקש (בעיקר בתי דפוס או מנהלי אתרים וכו..). הקישור כולל את הברקוד באיכות גבוהה. אנו ממליצים בחום להטמיע את הברקוד האישי בכל אמצעי שיווקי ומשרדי: חולצות, כובעים, מעטפות, ניירת חתימה דיגיטלית מהמייל ועוד.
  
האם ניתן לשנות תוכן, טלפונים, כתובות אימייל תמונות וקישורים בכרטיס?
כמובן. אנו נותנים גמישות מירבית לשינויים בכל פרמטר או תוכן באתר. כל שינוי מתבקש כמו תוכן, מספרי טלפון, כתובות מייל. כתובת בית העסק...בעצם כל דבר ניתן לשינוי ועידכון על ידינו. השינוי מתבצע במהירות ויעילות רבה. יש צורך לעדכן פעם אחת כל שינוי, כך שכל מי שפותח את הכרטיס יראה את העידכון ממש כמו אתר רגיל.
  
אני רוצה כרטיס ביקור דיגיטלי, מה צריך לעשות כדי להזמין ?
קודם כל להבין את הצורך...וברצינות, דעו שהתהליך להזמנת הכרטיס ולתחילת עבודה איתו הוא פשוט ומהיר. על תכונות השיווק המצוינות שלו ניתן לקרוא ברחבי האתר, על יכולותיו הוויראליות גם כן, ובעיקר על מה שהוא נותן ללקוחות שלכם ואיך הם רואים אתכם מהיום. ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני או דוא"ל ישיר או לקבוע פגישת היכרות והצגת המוצר. תהליך ההקמה זריז ובמהלך של כמה ימים תקבלו מוצר חשוב ועכשווי לשימוש שיווקי אמיתי ובמחיר הוגן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה